توکل

خدایا  

به تو توکل میکنم تا دلم آروم بشه . 

به تو توکل میکنم تا شجاع باشم . 

به تو توکل میکنم از مشکلات فرار نکنم و نترسم.  

به تو توکل میکنم تا قدمهام رو بدون ترس و با ایمان بردارم. 

به تو توکل میکنم تا تصمیمایی که گرفتم رو به سرانجام برسونم . 

به تو توکل میکنم تا کمکم کنی آدما رو دوست داشته باشم. 

به تو توکل میکنم تا کمکم کنی یه زن قوی ، سالم ، مستقل و آزاد باشم. 

به تو توکل میکنم تا کمکم کنی خودمو دوست داشته باشم . 

به تو توکل میکنم تا کمکم کنی راهمو پیدا کنم . 

 به تو توکل میکنم تا کمکم کنی خانواده ام رو دوست داشته باشم . 

به تو توکل میکنم تا کمکم کنی در زمان حال زندگی کنم و زیاد با گذشته و آینده کاری نداشته باشم . 

 

تغییر

چقدر خوبه وقتی زندگی رو با بند بند وجودت دوست داری زندگی کنی . 

چقدر خوبه وقتی ببینی اینقدر تغییر کردی و مدام به خودت بگی مکه میشه . 

چقدر خوبه خدا دوست داره  . 

جقدر خوبه خدا با اس ام اس یکی دیگه بهت میفهمونه که بخشیدتت. 

چقدر خوبه آدمی که بهت میگفت ضعیفی ، اعتماد به نفس نداری ،قیافه ات خوب نیست ، الان میگه برام خیلی مهمی ، می پرستمت . 

چقدر خوبه وقتی مامانو می بوسم و دوسش دارم . 

چقدر خوبه میبینی دیگه از کسی که سالها متنفر بودی دیگه هیچ احساسی بهش نداری. 

چقدر خوبه دو تا دوست خیلی خوب دارم. 

چقدر خوبه که آموزشگاهم رو دارم. 

چقدر خوبه که اینقدر خودمو دوست دارم منی که از خودم متنفر بودم.   

چقدر خوبه که کاری رو انجام میدم که عاشقشم. 

چقدر خوبه میتونم برم کلاس زبان . 

چقدر خوبه سالمم. 

چقدر خوبه دارم خودمو میشناسم. 

چقدر خوبه که امید دارم دوباره میتونم به جایی برگردم که خیلی چیزها بهم یاد داد .

چقدر خوبه وقتی با خوشحالی آدما خوشحالی و با ناراحتیشون ناراحت میشی.

 

خداجون بخاطر همه این چقدر خوبه ها شکرت . عاشقتم.