خبر جدید

یه خبر جدید . دیگه مجبور نیستم این مدیر بدجنس و بد رو تحمل کنم. امروز که رفتم فهمیدم با یه مشتری دعواش شده و اونم اعتراض کرده و آقای مدیر رو فرستادن یه جای دیگه.  

یعنی از این بهتر نمیشد. این کار به اندازه کافی خودش استرس داره ، این مدیر عوضی هم به من بیشتر استرس میداد.امروز یه دلار کم آوردم. 

 

به یه نتیجه جدید رسیدم: 

الان دارم دورانی رو سپری میکنم که به آدما محبت نمیکنم ، نزدیک نمیشم ، باهاشون خاطره نمیسازم ، تنهایی خودم رو ترجیح میدم چون میترسم به کسی وابسته بشم. این کاری که دارم با خودم میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

گلم باز خوبه از دست این مرتیکه راحت شدی
حالا که استرست کمتره حواست را جمع کن که کم نیاری

خیلی بهتر شدم. امروز فقط 45 سنت کم داشتم. دیگه دارم کاراشون رو یاد میگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد