تولد آقای دندون پزشک

این یه دوست خوب جدیده. رویای دندون پزشک شدن داره. واقعا هم داره برای رسیدن به این رویا تلاش میکنه. سنش بالاست ، قیافه ای نداره، اما مهربونه. 

هفت ماه پیش باهاش آشنا شدم. همون موقع میخواست برای کالج رفتن بهم کمک کنه. اما من میترسیدم که کالج رو شروع کنم.  

دیروز یه دروغی سر هم کردیم که بگیم من لیسانس ندارم تا بتونم کالج رو شروع کنم. صبح وقتی میرفتیم کالج گفت تولدمه. من تا 10 شب سر کار بودم.موقعی که برمیگشتم براش کیک خریدم و گفتم که بیاد دنبالم. واقعا سورپرایز شده بود. خیلی خوشحال شد. اصلا انتظار نداشت.  

کیک خوشگلی بود. خوش گذشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

منم کیک
خوشحالم که میشنوم خوب و خوش هستی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد