دل آدما

به نظر من دل آدما بستگی به پولشون نداره. شوهر سابق ماشین آخرین مدل خریده. تو این چند روز حتی یه بار هم نگفته بهت راید بدم. اما این پسر اسپنیشه همچنان داره بهم کمک میکنه با ماشین خیلی قدیمیه.

حتی برای این کار جدیده که باید میرفتم یه شهر دیگه ، اون من رو برد.  

خدایا شکرت بخاطر تصمیمی که برای زندگیم گرفتم. تا حالاش که کمکم کردی بعد از این هم باهام باش تا خودم رو جمع و جور کنم و محتاج نامردا نباشم.

sky diving

واقعا تجربه عالی و ترسناکی بود.بعد 3 ساعت رانندگی به سانتا باربارا رسیدیم. 7 نفری بودیم.از ارتفاع 13000 فیتی ،  پریدیم پایین. فیلمش رو دیده بودم اما فکر نمیکردم اینقدر ترسناک باشه.موقع پریدن نمیدونستم باید چیکار کنم.همراهم بهم هیچی نگفته بود. 

خلاصه پریدیم.تا لحظه باز شدن چتر فقط جیغ میکشیدم.مرگ رو کامل احساس کرده بودم. از اینکه زیر پام خالیه حس خوبی نداشتم.ندرست مثل اون موقعی که داشتم تو دریا غرق میشدم. دلم میخاست هر چه زودتر به زمین برسم. بعد باز شدن چتر زندگی رو احساس کردم.حس خوبی بود.چند ثانیه ای پرواز کردم.ترس شیرینی بود.البته بگم هر کس حاضر نیست این کار رو انجام بده.

هدیه تولدم

تولدم چند روزه دیگه است اما فردا تولد هم خونه قبلیه . میخوام با همدیگه کار هیجان انگیز انجام بدیم. شیرجه تو آسمون. فردا ساعت دو بعدازظهر. میدونم ترسناکه . خطرناکه اما شاید یه مرحله جدیدی رو تو زندگی به روی من باز کنه. روبروشدن با ترس از ارتفاع. 

خرجش هم زیاده .برای 40 ثانیه با عکس 300 تومن در میاد.