تنهای تنها

امروز تنهای تنهای بودم. صبحانه خوردم ، فیلم How I met your mother رو دیدم. ورزش کردم . دوباره یه اپیزود دیگه دیدم . ببخشید چند تا اپیزود دیگه .  

دوش گرفتم . دوباره چند تا اپیزود. فیس بوک چک کردم ، دوباره چند تا اپیزود دیگه .  

ناهار رو با دیدن چند تا اپیزود دیگه خوردم. شام درست کردم ، دوباره چند تا اپیزود دیگه. خلاصه کل کارای امروزم این بوده.  

البته هم اتاقی یه آهنگ غم انگیز از معین گذاشته بود که من رو یاد همسر سابق انداخت. خیلی دلم براش تنگ شده. شاید بخاطر اینه که تنهام. میشه این تنهایی رو پر کرد اما نمیخوام با هر کسی پر بشه.  

معین و پارسا پیروز فر رو چند روز پیش دیدم.اومده بودن  خرید تو جایی که کار میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

کار درستی میکنی ... بذار کمی به آرامش برسی و بدونی چی میخواهی
بعدش با یه سبک و سنگین میتونی یه دوست خوب داشته باشی
البته اون دوست خوب هم ایراداتی داره

کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد