How I met your mother

عاشقشون شدم. موندم وقتی تمومش کردم چی کار کنم و چه جوری اونهمه بخندم.  

سیزن 5 اش یه چیزایی به آدم میگه. 

هر آدمی یه چمدونی از تجربیات ، خاطرات خوب و بد ، در واقع یه گذشته ای داره . حالا چیزی که مهمه اینه که همسفر زندگیت تو حمل این چمدون بتونه بهت کمک کنه. یا کمک کنه چمدون سبک تر بشه یا اینکه چمدون رو زمین بزاری و دیگه با خودت نبری. 

 

بعضی موقعها که منتظر یه علامت یا نشونه از کائنات هستیم ، ممکنه اون علامتی بگیریم یا درک کنیم که میخوایم نه اونیکه واقعا به صلاحمونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

منم 2قسمت این سریالُ دیدم مردم از خنده
نمیدونم قسمت های اولش بود..همونجا که داماده موهاشو تراشیده بود تو فضای باز با موزیک ملایم ...
لحظه لحظش همراه با خندس

دیدم این قسمتشو. دیگه دارم سیزنهاش رو تموم میکنم.
دیگه خوابشون رو هم میبینم.عاشق بارنی و رابین شدم.

گربه تنها پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

سیزن ۸ هم داره میاد
من تمام قسمت هاش را دارم
خیلی باحاله
متوجه شدی که رانجیت ایرانیه؟
....
یه سریال دیگه هم هست که قشنگه ... اون را هم میتونی ببینی
Desperate Housewives
اینم ۸ سیزنه ولی خیلی قشنگه

عجب شانسی که تونسته تو این فیلم بازی کنه.قیافه اش به هندی ها بیشتر میخره تا ایرانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد